Pricing Page

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam pulvinar eleentum vestibulum.

Word ook lid!

We're the people who actually make an impact in changing the world for the better - we leave just endlessly talking about it to other people. On our platform people who want to help meet people, who are in need of support. Directly & transparent. When will you join? Above all you! You and the tens of thousands of world-improvers, who make betterplace.org grow and thrive. A small team located in Berlin-Kreuzberg works on bring

189 $ Per Year Designer
199 $ Per Year Designer&Developer
289 $ Per Year Developer

Q: Wie is GIJS?

Gijs is energieke groep vrienden die de handen uit de mouwen steekt voor het goede doel - en ook elkaar verder helpt als het tegen zit -, en onderdeel is van een (inter-) nationaal netwerk. Onze acties hebben direct impact op lokale goede doelen waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd.

Wij streven naar brede samenwerking met andere Lions clubs en naar het inspireren van mensen in onze omgeving om lid te worden, zodat er altijd voldoende doorstroom is en het energielevel hoog blijft. Wij staan positief binnen de Lions organisatie.

Q: Hoe kan ik meedoen met GIJS?

Je kunt vanaf de 1e minuut direct bijdragen. Iemand die geïnteresseerd is om lid te worden van onze club doorloopt wel een kort introductie-traject (vooral om elkaar beter te leren kennen zonder direct al te veel verplichtingen), maar kan direct bijdragen aan activiteiten of zelf iets gaan organiseren.

Q: Hoe vraag ik GIJS om hulp?

GIJS is altijd bereid om over nieuwe projecten te praten!

Onze droom is dat elk goed doel die denkkracht dan wel handen nodig heeft om een plan te realiseren, als eerste denkt aan de Lions. Wij zijn immers professioneel en kunnen meedenken over een plan. Wij kunnen mensen mobiliseren. Wij kunnen een project wellicht (deels) financieren. Wij kunnen binnen en buiten ons netwerk mensen informeren over het resultaat.