Wij zijn GIJS!

Gijs is energieke groep vrienden die de handen uit de mouwen steekt voor het goede doel - en ook elkaar verder helpt als het tegen zit -, en onderdeel is van een (inter-) nationaal netwerk. Onze acties hebben direct impact op lokale goede doelen waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd.
Wij streven naar brede samenwerking met andere Lions clubs en naar het inspireren van mensen in onze omgeving om lid te worden, zodat er altijd voldoende doorstroom is en het energielevel hoog blijft. Wij staan positief binnen de Lions organisatie.

"Gijs is energieke groep vrienden die de handen uit de mouwen steekt voor het goede doel - en ook elkaar verder helpt als het tegen zit -, en onderdeel is van een (inter-) nationaal netwerk."

Valerie<br><span>Rouan</span>

Valerie