Sinterklaas speelgoed Inzamelactie

Help jij mee met speelgoed inzamelen voor een onvergetelijke pakjesavond voor kinderen die het niet breed hebben? Lionsclub GIJS is op zoek naar gebruikt en goed speelgoed en verspreiden dit onder de mensen die het hard nodig hebben. En dat is nodig ook: al voor het begin van corona groeide liefst 1 op de 12 (!) kids in Nederland op in armoede. Als gevolg van de huidige ontwikkelingen wordt dit aantal helaas elke dag hoger.

Alle informatie over de inzameling van speelgoed staat hier: Sintinzamelactie.nl

Geen speelgoed wel helpen?

U kunt toch een bijdrage leveren indien u geen speelgoed (over) heeft. Gebruik daarvoor de onderstaand formulier
NB. Lionsclub GIJS heeft een ANBI status.

sponsor via IDeal:
Eigen naam:
Eigen email:
Bedrag: € 5
anders:
Ja, ik betaal graag de administratiekosten (24 cent) voor deze donatie bovenop mijn donatiebedrag
Alle IDEAL betalingen worden veilig afgehandeld door Sisow

Heel erg bedankt, uw geld komt goed terecht.

Mede namens Sinterklaas ;-)